lørdag 13. juni 2009

En fridag i juni

Etter Martines konfirmasjon, dro eg aleina ned tell Bodø igjen med fly. Tom ble igjen i Tromsø kor han skal jobbe en måneds tid. Savne han allerede... Nå er det heller ikkje mange dagene igjen til den store styrkeprøven, Trondheim - Oslo. Etter den er det sommerturen vår som er neste høydepunkt. Gjett om det er nåkka å se fram til da!!!

Mens eg venta på vikarjobb, fikk eg meg noen herlige fridager i godværet. Selv om man bor i en by er det mange utrolig flotte turmuligheter i nærområdet, uten å måtte være avhengig av bil. Med Maskinisten som utgangspunkt fikk eg meg bl.a. en flott tur opp på Junkerfjellet og rundt Vågøyvatnet. Været var upåklagelig, spesielt inne i skogen kor det var nærmest vindstille. Det har en tendens til å blåse en del her i Bodø... Eg klarte til og med å duppe i sola på en av Bodømarkas venners benker, og ble vekket av et eldre ektepar... Uteligger for en dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar